Kjøpmannens nye klær – YX 7-Eleven

Du har kanskje lagt merke til at en og annen YX-stasjon har dukket opp i ditt nærområde den siste tiden? Reitangruppen tar i disse dager tilbake sine stasjoner og etablerer YX 7-Eleven.

Fra 2019 inngår Reitan Convenience og deres 7-Eleven samarbeid med YX på drivstoff. Med dette blir totalt 87 tidligere Shell 7-Eleven stasjoner over hele Norge nå i løpet av kort tid til YX 7-Eleven.

Med nytt navn og ny logo følger også behov ny bekledning til mange nyslåtte YX 7-Eleven kjøpmenn. I motsetning til den mer berømte keiserens nye klær snakker vi her ekte vare – og oppdraget med å levere profilerte vinterjakker og refleksvester gikk til Nilz AS. Gjennom avtalen har stasjonene også fått tilgang til en egen bestillingsportal, fra konseptet Nilz Kundeshop, som gjør innkjøpsrutinene enkle og effektive for alle parter.

Stine Kålås fra Reitan Convenience har koordinert avtalen med Nilz på stasjonenes vegne.
– Med mange stasjoner og kjøpmenn involvert stilles det krav til gode systemer og rutiner for både bestilling og levering hos våre samarbeidspartnere. Vi er opptatt av enhetlig profilering på stasjonene, og utformer derfor ferdige profilerte produkter i samarbeid med de aktuelle leverandørene. Med bruk av kundeshopløsningen, der alle de aktuelle produktene ligger klare for bestilling, har Nilz lagt veldig godt til rette for en effektiv innkjøpsprosess for våre YX 7-Elven kjøpmenn, sier Kålås.

Andre Torp fra Fredrikstad er en av kjøpmennene, og 8.desember kl. 10.53 ble hans stasjon nyåpnet som YX 7-Eleven St. Croix
– Vi var tidlig ute med vår nyåpning og den aller første stasjonen som bestilte jakker og refleksvester. Vi har handlet med Nilz tidligere og vet at de leverer, men den nye bestillingsportalen gjorde prosessen veldig enkel og effektiv for meg som kjøpmann, forteller Torp.

Ønsker du å vite mer om Nilz Kundeshop? Kontakt oss for mer informasjon